HERBALIFE MEDEDELING INZAKE BESLISSING VAN BRUSSELS'HOF VAN BEROEP
LOS ANGELES, 3 december 2013 – Het internationaal voedingsbedrijf Herbalife verwelkomt de uitspraak van het Brussels Hof van Beroep die stelt dat haar verkoopmethode volledig in overeenstemming is met de Belgische wet. Deze beslissing vernietigt een eerdere uitspraak van de Brusselse rechtbank van koophandel. Deze eerste uitspraak was er gekomen na een klacht van de Belgische consumentenorganisatie
Test-Aankoop die Herbalife ervan beschuldigde een piramidesysteem te hebben opgezet. Herbalife heeft altijd volgehouden dat deze eerste uitspraak feitelijke fouten bevatte en dat deze was gebaseerd op verkeerde interpretaties van haar directe verkoopmethode. Herbalife heeft dan ook altijd het volste vertrouwen gehad dat de oorspronkelijke uitspraak teniet zou worden gedaan in beroep.

Herbalife blijft haar onafhankelijke distributeurs en klanten in België steunen. Bovendien blijft het bedrijf zich inzetten voor een open en transparante relatie met de distribiteurs en de klanten, alsook met de regelgevende autoriteiten en alle andere belanghebbenden.

Over Herbalife Ltd.
Herbalife (NYSE: HLF) Ltd. is een wereldwijd actief voedingsbedrijf dat gewichtsbeheersing-, persoonlijke verzorgings- en voedingsproducten die een gezonde levensstijl ondersteunen verkoopt. Herbalife producten worden verkocht in meer dan 90 landen voor en door een netwerk van onafhankelijke distributeurs. Het bedrijf ondersteunt de Herbalife Family Foundation en de Casa Herbalife Program dat helpt goede voeding te
geven aan kinderen. De website van Herbalife bevat financiële en andere informatie over Herbalife: www.herbalife.com.

Perscontact:
George Fischer (EU)
+44 1895 819236

Julian Cacchioli (US)
+1 213 309 9478

© Herbalife International In. Alle rechten voorbehouden. Ieder ander gebruik van beschrijvingen of referenties die deze website bevat, zonder de expliciet geschreven toestemming van
Herbalife International, Inc. is ten strengste verboden.
Herballife is lid van de:
  • NAREDI logo
  • FSE